Matematyka 2001. Klasa 5.

ZADANIA

Zadania pomagają w odrabianiu lekcji i przygotowaniu się do klasówki.

Następujące zadania wiążą się z odpowiednimi modułami podręcznika.

Numer zadaniaTytuł zadaniaNumery modułów
1.Szacowanie 3, 9, 11, 12
2.Kąty 7
3.Liczby dziesiętne 8
4.Czworokąty 15, 16
5.Podzielność 17
6.Liczby ujemne 18
7.Ułamki zwykłe 20, 21, 22
8.Maszynki 24
9.Wagi 26
10.Procenty 27, 28, 29
11.Pola 31, 32, 33

GRY

Gry uczą przez zabawę.

Następujące gry wiążą się z odpowiednimi modułami podręcznika.

Numer gryTytuł gryNumery modułów
1.Strzelnica 1, 18
2.Dopasuj 1, 2, 3, 17, 24
3.Pasjans 4, 5, 31, 32, 34
4.5 na 4 17, 37
5.Piramida 18, 20, 21, 22, 29
6.Domino 1, 2
7.Wielokrotności i dzielniki17
8.Gry liczbowe 1, 2
9.Bieg z przeszkodami 1, 2, 8, 12, 20, 21, 22
10.Pora na słupki 1, 3, 9, 12

NIESPODZIANKI

Niespodzianki zaciekawiają i zachęcają do nauki.

Następujące niespodzianki wiążą się z odpowiednimi modułami podręcznika.

Numer niespodziankiTytuł niespodziankiNumery modułów
1.Nim  
2.Pierwszy do 100  
3.Kółko i krzyżyk  
4.Refleks 1, 2, 28
5.Hindusi 2
6.Zaokrąglenia 12
7.Rysowanie 13, 14, 15
8.Sito 17
9.Odejmowanie ułamków 22
10.Paski z tabliczki 21, 22
11.Ruchome figurki 31, 32

Jest również dostępna pełna tabelka w postaci pliku PDF


© Copyright by Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna, Warszawa 2006